Telekonsultacja odbywa się w przypadku, w którym stan zdrowia pacjenta nie wymaga bezpośredniej wizyty w przychodni (np. powtórzenie recept u osób leczonych przewlekle, aktualizacja skierowania itd.) lub na indywidualną prośbę pacjenta. Lekarz po zebraniu wywiadu może zaprosić pacjenta na wizytę stacjonarną – również tego samego dnia, określając konkretną godzinę przyjęcia.
Prosimy o zapoznanie się w instrukcjami realizacji e-recepty, e-skierowania, e-zwolnienia oraz e-zlecenia
e-recepta – https://pacjent.gov.pl/internetowe-konto-pacjenta/erecepta
e-skierowanie – https://pacjent.gov.pl/internetowe-konto-pacjenta/eskierowanie
e-zwolnienie – https://pacjent.gov.pl/e-zwolnienie
– pobrać druk zamówienia leków stałych “Zamawianie leków stałych”
– wypełnić je podając koniecznie swój aktualny numer telefonu
– podpisać i przesłać na adres mailowy przychodni: kontakt@przychodnia-syberka.pl
lub wrzucić do skrzynki znajdującej się przy wejściu